Kariyer

Sr. SEO Executive
Sr. SEO Executive
BaşvurGeri dön
Kapat
  • Temel web teknolojileri hakkında bilgi sahibi (HTML, CSS, JS)
  • Google Analytics, Google Search Console ve Yandex Metrica gibi temel raporlama araçlarını tanıyan ve kullanabilen,
  • Temel arama motoru kavramlarına hakim (Bot, Crawl, SERP, Index, Link juice, Backlink vb.)
  • Canonical, RSS, rich snippet, link juice, site içi linklendirme, site dışı linklendirme, no follow, anchor text gibi kavramlara hakim,
  • Arama motorları algoritmalarını ve güncellemelerini sürekli takip eden,
  • Hedefler ile çalışabilmek konusunda motivasyon sahibi,
  • Müşterinin istikrarlı bir şekilde devam etmesine katkı sağlayabilen,
  • Arama Motoru Optimizasyonu için kullanılan çeşitli üçüncü parti araçlara hakim.
  • Site içi ve site dışı link inşa analiz araçlarına hakim olan,
  • Planlama ve organizasyon yeteneğine sahip,
  • Analiz, yorumlama ve raporlama kabiliyeti bulunan, analitik düşünebilen,
  • Proaktif davranabilen ve sonuç odaklı düşünebilen.

İş Tanımı

  • SEO alanında hizmet verilen müşteriler için ihtiyaç analizi yapılması.
  • Organik trafiğin artırılmasına yönelik site içinde yapılacak geliştirmelerle ilgili proje hazırlanması ve müşteri tarafında yapılan aksiyonların kontrolünün sağlanması,
  • Müşteriye iletilecek SEO projelerinin dökümanının hazırlanması,
  • Search Console, 3. parti araçların takibi, Analytics gibi platformların takibi,
  • Yapılan iyileştirmelerin raporlanması ve müşteri yönetimi

Başvuru formu

Dijital Pazarlama Uzmanı
Dijital Pazarlama Uzmanı
BaşvurGeri dön
Kapat
  • Dijital pazarlama alanında minimum 2 yıl ajans veya marka deneyimi olan
  • Detaylara önem veren ve projelerinin sorumluluğunu bilen
  • E-ticaret, perakende, hızlı tüketim, mobilya, ev dekorasyon, yapı, sigorta, finans, teknoloji, turizm, seyahat, kişisel bakım, sağlık, gayrimenkul, giyim,
  • aksesuar gibi sektörlerin en az ikisinde tecrübe sahibi
  • İletişim becerisi yüksek, markalarımızla ve ajans içi SEO, PPC, CRO departmanları ile koordineli bir şekilde brief aşamasından bütçe planlamaya,
  • optimizasyon önerilerinden raporlamaya kadar projeleri tüm detaylarıyla yönetebilecek
  • Proje koordine edebilecek ve KPI’lara göre dijital pazarlama stratejileri geliştirebilecek donanıma sahip olan
  • Performans pazarlaması kanallarında Google, Facebook & Instagram mecralarında tecrübe sahibi
  • Google Ads, Facebook Business Manager reklam arayüzleri ve Google Analytics & Data Studio panellerine hakim
  • CTR, CPA, CPL, CPC, CTA, ROAS, Conversion, Smart Display, Dynamic Search Ads, Text Overlay, Shopping Ads gibi dijital reklam dünyasıyla ilgili
  • terimlerinin ne olduğunu fazlasıyla bilen
  • Basic Teknik SEO (Heading Tag, Canonical, Meta Title – Description, Breadcrumb, Sitemap, 301 Redirect, robots.txt vb) ve içerik pazarlaması hakkında bilgi sahibi

Başvuru formu